Active Group is an independent communications agency combining a full range of services, media planning and content creation, founded in 2001 by former TV reporter and journalist Monika Stanisheva. Started as a PR company, Active Group subsequently became the fastest growing media organization in Bulgaria, transforming soon after into a full service creative agency. It has won the trust of numerous institutional and corporate clients and received recognition thanks to its professional team, expertise and innovative, result-oriented solutions. For several years, Active Group has been declared the leading agency in the country by the most important national weekly – “Capital”.
Founder and CEO of Active Group
we build relationships with our clients and work together to improve the public image and perception of their brands. We build a sustainable reputation that works for them in today’s dynamic environment.
We give ideas and solutions on how to communicate with your partners and customers, how to build trust in your brand, how to turn your values into ideas that affect people.
We specialize in strategic positioning, PR, media relations, content driven marketing and crisis communications management.
We have substantial experience in creating integrated communication solutions based on individually developed campaigns for our clients.
Over time, we have built our profile as a strong one-stop-shop communications agency.
Our professional ethics are based on our firm belief that communication should create change for the better.
For us, communication is a mission and it does not only mean a change in the image of our clients. We are convinced that transparency and honest behavior in communication is the basis of any corporate value, of trust and of an improved public environment.
Our philosophy is built on two main pillars – we believe that partnership in creativity yields the best communication solutions and that an integrated approach creates sustainable results.
At Active Group, we provide wide access to learning and development opportunities, an international standard of work in a modern environment, borderless connectivity and open communication.
If you are creative, proactive and have a passion for communications – send us your CV.
We do not perceive the people we work with as clients, but only as partners.
We achieve results instead of fulfilling simple goals.
We create a comprehensive strategy for successful communication, thought out to every single detail. Partnership, trust, responsibility and loyalty – for us these are not just words, but a reality in everyday life. Behind them are real actions and persistence. We know the media well and maintain productive contacts with them.
We work equally effectively with all modern formats to always achieve the best result, both traditional and digital media. We anticipate bumps in the road ahead and build communications solutions to prevent and manage crises. Regardless of changing seasons and changing situations, we are always active and stable.
For us, the mission is always possible!
Пишете ни и ние ще се свържем с Вас за да обсъдим Вашите идеи.
Active Group е вашата one-stop-shop агенция, за да бъдете смели, уникални и надеждни в областта на комуникациите.
Моника Станишева е основател и изпълнителен директор на Active Group, водеща агенция за интегрирани комуникационни решения в България. Тя има магистърска степен по „Телевизионна журналистика“ в СУ „Св. Климент Охридски“ и магистърска степен по „Икономика, счетоводство и контрол“ в Университета за Национално и Световно Стопанство в София. През 1994 година печели стипендия от американската фондация Freedom Forum и специализира Public Relations and TV Journalism в Ole Miss University и University of Washington, САЩ.
Моника Станишева започва кариерата си като журналист в Българската национална телевизия през 1990 г., където работи като репортер във вечерните новини „По света и у нас“ и в публицистичното предаване „Отвъд заглавието“. Като репортер отразява работата на политическите партии в Народното събрание, автор е на интервюта и политически анализи. По-късно работи също и като журналист в радио „VOA Europe – България“ и като репортер и политически анализатор във вестник „24 часа“ – най-четения български ежедневник. През 1998 година основава агенция за връзки с обществеността „PR Media“, която бързо се превръща в най-бързо разрастващата се комуникационна компания и за няколко години се утвърждава като водеща PR и комуникационна агенция в страната.
През 2008 година агенцията променя своето име на Active Group и вече е най-голямата по обороти компания за интегрирани комуникационни решения. В продължение на няколко години тя е на водещо място или оглавява класацията за най-успешните комуникационни агенции в България на реномирания национален седмичник – вестник „Капитал“.
Active Group печели доверието на множество институционални и корпоративни клиенти и е предпочитана заради своята експертиза, професионален екип, иновативни и резултатни решения. Агенцията е член на независимата международна мрежа от рекламни агенции CommUnity International.
От 2017 г. до момента Моника Станишева е член на Борда на директорите на Dir.bg – първият български онлайн портал, който е сред най-влиятелните медии в страната. Дейността й се свързва с цялостното преструктуриране на компанията, с нейната модернизация и ребрандиране, с развитието на нови и формати на видео и подкаст съдържание, с привличането на утвърдени автори и изграждането на множество нови тематични подсайтове в портала. И не на последно място – със създаването на ефективен търговски отдел, който успява само за три години да разработи и успешно да продава нови рекламни формати, с което увеличава приходите на компанията с повече от 450%.
Порталът Дир.бг е основател и организатор на ежегодния конкурс за журналистика Web Report, чиято цел е да подкрепи създаването на качествено съдържание в онлайн медиите и да отличaва най-добрите материали и автори в сферата. Конкурсът е подкрепен от най-престижните професионални организации и медии, сред които СБЖ, БНТ, БТВ, Нова ТВ, БНР.