Active Group

За нас

Нашата История

Active Group е независима комуникационна агенция, съчетаваща пълен набор от услуги, медийно планиране и създаване на съдържание, основана през 2001 година от бившия ТВ репортер и журналист – Моника Станишева. Стартира като PR компания, а в последствие Active Group се превърна в най-бързо развиващата се медийна организация в България, трансформирайки се скоро след това в креативна агенция за пълно обслужване. Тя спечели доверието на множество институционални и корпоративни клиенти и получи признание, благодарение на професионалния си екип, експертизата и иновативните, ориентирани към резултати решения. В продължение на няколко години Active Group е обявявана за водеща агенция в страната от най-важния национален седмичник – „Капитал“.

Моника Станишева

Основател и изпълнителен директор на Active Group

Силата на Active Group се основава на работата в екип, свободата на въображението и радостта от постигнатите резултати.

За Нас

Изграждаме взаимоотношения с нашите клиенти и заедно работим за подобряване на публичния имидж и възприятието на техните марки. Създаваме устойчива репутация, която работи за тях в съвременната динамична среда.

Ние даваме идеи и решения как да общувате с вашите партньори и клиенти, как да изградите доверие във вашата марка, как да превърнете вашите ценности в идеи, които въздействат на хората.

Специализирани сме в стратегическото позициониране, PR, връзки с медиите, content driven маркетинг и управление на кризисни комуникации.

Имаме съществен опит в създаването на интегрирани комуникационни решения, базирани на индивидуално разработени кампании за нашите клиенти.
Във времето изградихме своя профил на силна one-stop-shop комуникационна агенция.

Нашите Ценности

Нашата професионална етика се основава на категоричното ни убеждение, че комуникацията трябва да създава промяна към добро.

За нас комуникацията е мисия и тя не означава само промяна в имиджа на нашите клиенти. Убедени сме, че прозрачността и честното поведение в общуването е основата на всяка корпоративна ценност, на доверието и на подобрената обществена среда.

Нашата философия е изградена върху два основни стълба – ние вярваме, че партньорството в креативността дава най-добрите комуникационни решения и че интегрираният подход създава устойчиви резултати.

Active Group
Кариера в света на PR-a

В Active Group предоставяме широк достъп до възможности за учене и развитие, международен стандарт на работа в модерна среда, свързаност без граници и открита комуникация.

Ако сте креативен, инициативен и имате страст към комуникациите – пишете ни.

Как Работим?

Не възприемаме хората, с които работим, като клиенти, а единствено и само като партньори.

Постигаме резултати, вместо да изпълняваме обикновени цели.

Създаваме цялостна стратегия за успешна комуникация, обмислена до всеки един детайл. Партньорство, доверие, отговорност и лоялност – за нас това не са единствено думи, а реалност в ежедневието. Зад тях се крият реални действия и постоянство. Познаваме добре медиите и поддържаме продуктивни контакти с тях.

Работим еднакво ефективно с всички съвременни формати, за да постигаме винаги най-добрия резултат, както при традиционните, така и при дигиталните медии. Предвиждаме неравностите напред по пътя и изграждаме комуникационни решения за предотвратяване и управление на кризи. Без значение от смяната на сезоните и промените в ситуациите, ние винаги сме активни и стабилни.

За нас мисията е винаги възможна!

Public
Relations

Държите на репутацията си и активната комуникация?

Търсите партньор за да получите сигурност и стабилност?

Специални събития

Търсите партньор за креативен дизайн за Вашия бранд?

Комплексни
проекти

Търсите цялостно решение за Вашия бизнес или продукт?

Свържете се с нас

Пишете ни и ние ще се свържем с Вас за да обсъдим Вашите идеи.

Свържете се с нас

Силата е във Вашата идентичност.

За Mоника Станишева

Моника Станишева е основател и изпълнителен директор на Active Group, водеща агенция за интегрирани комуникационни решения в България. Тя има магистърска степен по „Телевизионна журналистика“ в СУ „Св. Климент Охридски“ и магистърска степен по „Икономика, счетоводство и контрол“ в Университета за Национално и Световно Стопанство в София. През 1994 година печели стипендия от американската фондация Freedom Forum и специализира Public Relations and TV Journalism в Ole Miss University и University of Washington, САЩ.

Моника Станишева започва кариерата си като журналист в Българската национална телевизия през 1990 г., където работи като репортер във вечерните новини „По света и у нас“ и в публицистичното предаване „Отвъд заглавието“. Като репортер отразява работата на политическите партии в Народното събрание, автор е на интервюта и политически анализи. По-късно работи също и като журналист в радио „VOA Europe – България“ и като репортер и политически анализатор във вестник „24 часа“ – най-четения български ежедневник. През 1998 година основава агенция за връзки с обществеността „PR Media“, която бързо се превръща в най-бързо разрастващата се комуникационна компания и за няколко години се утвърждава като водеща PR и комуникационна агенция в страната.
През 2008 година агенцията променя своето име на Active Group и вече е най-голямата по обороти компания за интегрирани комуникационни решения. В продължение на няколко години тя е на водещо място или оглавява класацията за най-успешните комуникационни агенции в България на реномирания национален седмичник – вестник „Капитал“.

Active Group печели доверието на множество институционални и корпоративни клиенти и е предпочитана заради своята експертиза, професионален екип, иновативни и резултатни решения. Агенцията е член на независимата международна мрежа от рекламни агенции CommUnity International.

От 2017 г. до момента Моника Станишева е член на Борда на директорите на Dir.bg – първият български онлайн портал, който е сред най-влиятелните медии в страната. Дейността й се свързва с цялостното преструктуриране на компанията, с нейната модернизация и ребрандиране, с развитието на нови и формати на видео и подкаст съдържание, с привличането на утвърдени автори и изграждането на множество нови тематични подсайтове в портала. И не на последно място – със създаването на ефективен търговски отдел, който успява само за три години да разработи и успешно да продава нови рекламни формати, с което увеличава приходите на компанията с повече от 450%.

Порталът Дир.бг е основател и организатор на ежегодния конкурс за журналистика Web Report, чиято цел е да подкрепи създаването на качествено съдържание в онлайн медиите и да отличaва най-добрите материали и автори в сферата. Конкурсът е подкрепен от най-престижните професионални организации и медии, сред които СБЖ, БНТ, БТВ, Нова ТВ, БНР.

Свържете се с нас

Силата е във Вашата идентичност.