Една трета от приходите на Филип Морис Интернешънъл вече са от бездимни алтернативи

pmi-1-new-publication

Потребителите на бездимни алтернативи по света са вече 24.9 млн., а 17.8 млн. от тях са спрели пушенето изцяло. Това отчете Филип Морис Интернешънъл при обявяването на окончателните си финансови резултати за миналата година. От 2008 г. насам компанията е инвестирала над 10.5 млрд. долара в научното разработване и комерсиализирането на иновативни бездимни алтернативи за пълнолетните пушачи, с цел да спре изцяло продажбата на цигари в глобален мащаб.

Нетните приходи на компанията от бездимни алтернативи в световен мащаб възлизат на 31.3% от общите нетни приходи. От компанията специално поясняват, че данните не включват Русия и Украйна.

В Европа те са 40% от общите приходи за региона, а потребителите в България са над 230 000. Пазарният дял на нагреваемите тютюневи изделия (НТИ) на пазарите, където се предлага IQOS, се увеличава с 1.1 пункта до 8.0% или с 1.4 пункта до 7.9%.

„Въпреки трудностите, с които се сблъскахме при осъществяване на нашата дейност през 2022 г., породени от войната в Украйна, смущенията по веригата на доставки и инфлационния натиск в глобален мащаб, постигнахме силни годишни резултати благодарение на непрекъснатия ръст при IQOS“, споделя Яцек Олчак, главен изпълнителен директор на компанията.

В края на миналата година компанията обяви промени в регионалната структура с преобразуване на шестте региона в четири, за да подпомогне ръста на бездимния бизнес на компанията, да подсили ориентираността към потребителите и да се ускори създаването и въвеждането на иновации. Стъпките следват стратегическите амбиции на компанията да се превърне в преимуществено бездимна компания, чиито нетни приходи се формират предимно от бездимни алтернативи до 2025 г.

„Доближаваме се до целта си да се превърнем в предимно бездимна компания, като в момента бездимните алтернативи формират почти една трета от нетните ни приходи за годината. С придобиването на Swedish Match през 2022 г. и постигнатото споразумение за поемане на пълен контрол върху IQOS в САЩ през 2024 г. направихме две важни стъпки в бездимната ни трансформация и сме в отлична позиция да ускорим този процес. Навлизаме в 2023 г., като продължаваме да въвеждаме иновации в богатото си портфолио от бездимни алтернативи“, допълва Яцек Олчак.

В началото на тази година Филип Морис Интернешънъл и водещият производител на тютюневи и никотинови изделия в Южна Корея KT&G сключиха споразумение за задълбочаване на сътрудничеството си. Така компанията ще продължи да разполага с ексклузивен достъп до бездимните марки на корейския гигант и до продуктовите иновации в процес на разработка, което ще обогати съществуващото продуктово портфолио от бездимни изделия на Филип Морис Интернешънъл.

Статията е част от съдържанието на manager.bg

Споделете тази публикация

Свържете се с нас

Пишете ни и ние ще се свържем с Вас за да обсъдим Вашите идеи.

Свържете се с нас

Силата е във Вашата идентичност.

Свържете се с нас

Силата е във Вашата идентичност.