Устойчивостта е бизнес стратегията на една доскоро традиционна компания, поела по пътя на безпрецедентна трансформация за бъдеще без тютюнев дим – “Филип Морис”. Тази стратегия е във всяка част на компанията, отбеляза Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ на Филип Морис България.
Филип Морис Интернешънъл – компания с над 170-годишна история на успешен традиционен бизнес, взима дръзкото решение да преобърне изцяло бизнес модела си в изпълнение на амбициозната си визия за изграждане на бъдеще без дим.
Стъпвайки на науката и технологиите, компанията разработва бездимни алтернативи на конвенционалните цигари, които имат за цел да намалят вредата в сравнение с продължителното пушене.
Active Group участва в процесите, свързани с представянето на Philip Morris Bulgaria на събитието.
Устойчивостта е бизнес стратегия
Диляна Якова | manager.bg
Пишете ни и ние ще се свържем с Вас за да обсъдим Вашите идеи.
Active Group е вашата one-stop-shop агенция, за да бъдете смели, уникални и надеждни в областта на комуникациите.