EN

vivatel Фаворити

Представяне на нов абонаментен план
„vivatel Фаворити
vivatel

Юли 2007 г.

Ситуацията
o „vivatel Фаворити” е абонаментен план, който дава възможност на настоящи и нови клиенти на vivatel да говорят безплатно с 5 свободно избрани номера в мрежата на мобилния оператор през първите 6 месеца от сключването на договор.
o След изтичането на този период всеки клиент, който се е възползвал от предложението получава по 1000 безплатни минути на месец за разговор с петте избрани vivatel номера.
o Абонаментният план „vivatel Фаворити” бе представен на българския пазар в началото на юли 2007 г.
o Реализирана беше и национална кампанията за неговото популяризиране чрез турне на група „Щурците” в 10 града като рекламни лица.

Предизвикателството
o Постигане на положително медийно отразяване в национални и регионални медии за представянето на нов продукт.
o Включване на информация в медийно отразяване и за предлагания от vivatel нов абонаментен план, а не само акцентиране върху турнето на „Щурците” като културно събитие.
o Подпомагане на рекламните и промоционални дейности по популяризиране на „vivatel Фаворити”.

Решението
o Предоставяне на детайлна информация на националните медии преди старта на кампанията.
o Организиране на регионални пресконференции по време на турнето.
o Eксклузивно предоставяне на информация за кампанията „vivatel Фаворити” на водещ национален всекидневник.

Резултатът
o Положително медийно отразяване – 16 статии в национални печатни издания, 7 материала във водещи регионални вестника, 2 репортажа в национални ефирни телевизии и 35 статии в информационни агенции и онлайн медии.
o Присъствие на марката vivatel в над 75% от медийното отразяване.




vivatel Фаворити vivatel Фаворити vivatel Фаворити
You will need Adobe Flash Player 9 (and above) and Javascript enabled for better experience.